I tidskriften 152, ett magasin som ges ut av Editakoncernen, intervjuas jag om Storytelling. Magasinet ges ut både på svenska och finska. Bland annat citeras jag så här:
” Företag som håller koll på vad som sägs om dem on line har oändliga möjligheter att fånga upp fans, rykten och missnöjda kunder och bygga en relation till dem. (…) Börja med att lyssna in”.
Här finns artikeln på svenska på sid 14-15. Här finns den på finska på sid 14-15.
Editaföretaget JG Communication ( som jag för övrigt själv själv var med och startade en gång för länge sen under namnet Journalistgruppen ) fick förresten tack vare det här Magasinet pris för bästa form och bästa kundtidning B2B nyligen vid den s k Guldbladsgalan.
Så här skrev juryn då:
”Spännande, intressant och mycket läsvärt i artiklar med basen i kommunikationsfrågor. Allt snyggt blandat med kul trender och nyheter. Fantastiskt bildmaterial som höjer läsvärdet. En annorlunda och vacker tidning som tar ett vidare grepp och ger kunderna kunskap och inspiration.”